Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΥΛΑΩ...

Κοίτα... Χάνομαι λίγο λίγο. Μετά με ξαναβρίσκω. Και υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο να ξαναχαθώ. Σαν τη βροχή που πάει και έρχεται. Άλλες μέρες δε σταματά να 'χορεύει κλακέτες' (φράση απο το τελευταίο βιβλίο του αδικοχαμένου Μένιου Κουμανταρέα) και άλλες μέρες μας ξεχνά για καιρό. Μεταναστεύει. 
Κάπως έτσι και εγώ. Μεταναστεύω μέσα μου. Μέρες μέρες και έξω μου. Έχω μάτια και αυτιά και αφή σε ετοιμότητα. Να βλέπω, να ακούω, να αγγίζω όσα συμβαίνουν. Και έρχονται στιγμές που είναι τόσα πολλά, τόσα μαζί... δεν προλαβαίνω... δεν αντέχω... Πονάνε οι ειδήσεις απο τον έξω κόσμο. Θυμώνουν. Μελαγχολούν. Μέχρι να τραφούν απο το κουκούλι τους αυτοί οι πόνοι και σαν πεταλούδα πολύχρωμη να βγούνε έξω με δύναμη και ορμή. Με πείσμα. 
Ναι. Κάπως έτσι κυλάνε οι μέρες... Κυλάνε, σαν βροχοσταλίδες... Διαβάζουν ασταμάτητα, συζητάνε με πάθος, προσπαθούν να βρούνε απαντήσεις, να ισορροπήσουν το δίκαιο και σωστό πάνω στην κλωστή του άδικου και παράλογου... Ντύνουν με φώτα και λαμπιόνια τον κόσμο έξω, να λάμψει λίγο μέσα... 
Κάπως έτσι.  Έτσι, για να ξέρεις...

6 σχόλια:

  1. Σαν βροχοσταλιδες κυλουν οι μερες μας εχεις δικιο.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Σκρουτζάκο, συνεπέστατος στο ραντεβού σου. Να είσαι καλά και με όσα και όσους επιθυμείς ;)

      Διαγραφή
  2. Εσυ μεταναστευεις μέσα σου..εγώ αλλάζω χώρες..σε αλλαγές να βρισκόμαστε και να νιώθουμε την αύρα της κάθε αλλαγής. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξερω αν κυλανε οι μερες, οι ωρες, ο χρονος γενικα ή αν εμεις περναμε και χανομαστε. Οσο ομως διαρκει αυτο το αλισβερισι ας το απολαμβανουμε καπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυλάμε μαζί του Καίσαρα μου. Άλλοτε ίσια, άλλοτε πλάγια...κυλάμε όμως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή