Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΜΟΣ...

Κανονικά θα ταξίδευα στη Λάρισα. Στην Αγιά, να ακούσω το Θανάση Παπακωνσταντίνου να δίνει μία απο αυτές τις συναυλίες που δίνει κάθε Σάββατο εδώ και καιρό με σκοπό να συγκεντρώσει χρήματα για όσους συντοπίτες του περνούν δύσκολα. Θα ανέβαινα στο πούλμαν που βάζουν τα παιδιά απο το αγαπημένο μου καφέ-μπαρ "Σάρωθρον" και θα πηγαίναμε, γνωστοί και άγνωστοι, μια μικρή βραδινή εκδρομή.

Κανονικά...Αλλά πάμπολλες φορές εκεί που σχεδιάζεις δεν αλλάζουν τα σχέδια; Ε, κάπως έτσι έγινε και τώρα. Εντάξει, μικρό το κακό. Ένα παραπάνω αφού μπόρεσα να ακούσω τη συναυλία και διαδικτυακά...

Κοίτα να δεις πόσο μικρός είναι αυτός ο μέγας κόσμος! Πόσο κοντά ερχόμαστε παρά τις αποστάσεις. Πόσα κερδίζεις με δύο κουμπάκια 'κλικ' ...

"Το επόμενο τραγούδι λέγεται "Φεϊρούζ'", άκουσα τη φωνή του Θανάση, σαν να τον είχα απέναντι μου...Και ξαφνικά ο χειμώνας έγινε τέλος καλοκαιριού. Έγινε Σεπτέμβρης, μέρα γενεθλίων, στο αγαπημένο ταβερνο-κουτούκι μου με τα "1901" χρώματα. Μια ηλιόλουστη μέρα, γεμάτη αγαπημένα πρόσωπα που ζητούσαν να τραγουδήσω! Μια  μέρα γεμάτη γέλια, χωρίς να χαλιούνται χατήρια. Μια μέρα που αχνά ψιθύριζε...

"Φεϊρούζ καημέ μου Φεϊρούζ...έμαθα πάντοτε να δίνω, όσα δεν έδωσε κανείς..."

Και άξαφνα το Σαββατόβραδο γλύκανε. Για λίγο. Τόσο όσο χρειαζόταν να απλωθεί στο υπερπέραν μια κάποια βεβαιότητα περί ανυπαρξίας καημών... 



12 σχόλια:

  1. Άκου να δεις τώρα,τι έχω πάθει με σένα Βολτούλα μου...
    Πέρα από τις αναρτήσεις σου και τις σκέψεις σου που βγάζεις εδώ,ένας λόγος που σε πάω ένα τσικ παραπάνω εσένα,είναι οι μουσικές επιλογές σου!!!
    Τώρα που είδα και Μελίνα με Λιζέτα,πήγες άλλα τρία τσικ πιό πάνω για μένα :))))
    Φιλώ σε κοπελιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φχαριστώ σε μικρή μου...Ξέρεις ότι αγαπώ και εγώ το αθυρόστομο πνεύμα σου...;)

      Διαγραφή
    2. Πάρε και το λατρεμένο μου από τον Θανάση
      τσιμπα το

      Διαγραφή
    3. Μια προσευχή σε μια ξεχασμένη γη, μια αγκαλιά που χωράει και καταλύει όλες τις αποστάσεις...Πώς να μην αγαπήσεις αυτούς τους στίχους παρέα με τη μουσική του Θανάση?? Φχαριστώ σε μικρή μου...;)

      Διαγραφή
  2. Αγαπάμε Θανάση Παπακωνσταντίνου...
    Εγώ σήμερα πήγα θέατρο (τι πρωτότυπο ;) ) και μετά στα Εξάρχεια για ένα ζεστό ρακόμελο, ενώ έξω έβρεχε συνεχώς, όπως και αυτή τη στιγμή.
    Καλή Κυριακή,
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικός συνδυασμός! Αυτός και αν δεν γλυκαίνει καημούς! ;)
      *ποιά παράσταση δε μου είπες...Εγώ σήμερα θα πάω θέατρο

      Διαγραφή
    2. Στο "Ο φίλος μου ο Χίτλερ", Πολιτικό του Γιουκίο Μίσιμα, στο Αγγέλων Βήμα. Καλό! Έδινε ώθηση για σκέψεις... και συσχετισμούς...

      Διαγραφή
    3. Μ'αρέσουν οι επιλογές σου...πολύ! ;)

      Διαγραφή
  3. Ακόμα και αν κάτι πάει στραβά, πάντα κάτι καλό θα γίνει/μείνει τελικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι μυστήριο πώς συμβαίνει μερικές φορές, αλλά έχει λόγο προφανώς το κάτι για κάτι άλλο. Σαν ανταλλαγή δώρων...;)

      Διαγραφή
  4. τεράστιος θανάσης έπεσες σε φαν πάνω...χαχαχα,,,όποτε μπορούμε να τον δούμε πηγαίνουμε...αυθεντικός.....
    να σαι καλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η νέα του ορχήστρα βέβαια (μετά τους Λαϊκεδέλικα) δεν με συναρπάζει (αν εξαιρέσεις Μυστακίδη-Σιώτα), ούτε τα cd μετά το Διάφανο έφτασαν εκείνη την ανατριχίλα, αλλά παραμένει πολύ πολύ αγαπημένος...;)

      Διαγραφή