Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...


Απαλό βράδυ. Η ζέστη αρχίζει να γίνεται αισθητή πια. Άπνοια. Απο ένα αμάξι ακούγεται ο "Αύγουστος" του Παπάζογλου. Μα είναι νωρίς ακόμη...
Ιούλιος μπροστά μας και είναι τόσο ανάκατος. Επισήμως είμαι σε άδεια. Μέχρι να συνειδητοποιήσω όμως ότι είμαι σε μέρες που μπορώ να απολαύσω την απολύτως απαραίτητη ραστώνη θα επιστρέψω κιόλας...Σου συμβαίνει και σένα? Αυτή η σκέψη για το μετά ενώ δεν έχει ξεκινήσει το...μετά? Εντάξει, προσπαθώ να μη το σκέφτομαι. Απωθώ σκέψεις που κουράζουν, εξαντλούν, αγχώνουν και οι περισσότερες γεννούν αγωνίες και ερωτήματα που δεν έχουν απαντήσεις...Όχι άλλα ερωτήματα για λίγο.
Για λίγο, για τη στιγμή, για την παρηγοριά που τραγουδάει και ο Μπαλάφας, βάλε ποτό, αφήσου στις νότες και πάμε να βρούμε παραλία (και κοχύλια, μη ξεχνιέσαι...)....Κάπου εκεί θα υπάρχει και ένας "πυροσβεστήρας" να σβύσει το γκρίζο απο το μέσα κόσμο. Για όσο...
*έπεσα πάνω σ'αυτό το βιντεάκι τυχαία. Νομίζω αυτός όσο πάει γίνεται και καλύτερος. Μ'αρέσει...

7 σχόλια:

  1. δεν είχα ιδέα γι αυτόν αλλά η γνώμη μου δεν είναι σημαντική γιατί δεν ακούω και πολλή μουσική(άσχετη!).
    Είσαι σε άδεια λες,οπότε να περνάς καλά!
    Γεωργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηταν σα ψιχαλα βροχής το τραγουδακι αυτο το αποπνικτικό πρωινο σ' ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ολα θα πανε καλα...
    Κάθε γνώμη έχει τη δική της βαρύτητα. Ο τυπάκος αυτός ξεκίνησε απο ένα ριάλιτι (ούτε που θυμάμαι ποιό). Ξεχώριζε όμως. Και τον εκτιμώ γιατί δεν τραγούδησε τις αερολογίες που φορτώνουν στους ώμους των παιδιών που βγαίνουν απο τέτοιους διαγωνισμούς. Ανήκει στη γενιά του Μαραβέγια, του Μουζουράκη, της Μόνικα. Έχει κάτι...Ψάξτους και θα καταλάβεις. Να'σαι καλά Γεωργία μου. Και εσύ να μου περνάς καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Salonique Uber Realism
    Και εγώ έτσι αισθάνθηκα όταν το άκουσα...;)
    Να μου περνάς όμορφα συν-νησιώτη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτος ο αυγουστος του Παπαζογλου μας "εχει καταστρεψει" γλυκα
    Ο μπαλαφας ωραιος καλοκαιρινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ασωτος γιος
    Εμένα με αποτελειώνει το "οι ξένοι" του Παπάζογλου! Ενώ ο Μπαλάφας, καλοκαιρινός και με στίχο άκρως επίκαιρο!! ...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή