Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑΤΡΙΚΟ...


Του πάω κόντρα του καιρού μήπως και με (μας) ακούσει... 

Συννεφιά αυτός? Ηλιόλουστες φωτογραφίες εγώ. 
Βροχή ατελείωτη εκείνος? Πολύχρωμη βροχή και γέλια απο 
τσαλαβουτήγματα σε νερολακούβες εγώ...
Είναι περίεργες μέρες, περίεργος χωροχρόνος σου λέω... Να φανταστείς διαβάζω λογοτεχνία για εφήβους να κρατήσω τη φαντασία ενός παιδικού κόσμου μέσα μου. Μετά χάνομαι σε κάτι βιβλία από αυτά τα ογκώδη με τις πολλές σελίδες και τις ελάχιστες ...λέξεις (ουσίας εννοώ), που μιλάνε για καταδικασμένους έρωτες, αλλά τελειώνουν με χάπι έντ...

Για την ακρίβεια... 
Θέλω να με ξεγελάσω.... 
Και μένα, όπως τον καιρό. 
Να μου πάω λίγο κόντρα στις σκέψεις, να κάνω ένα κλικ... 
Σαν να ελπίζω ότι όταν ανοίξω τα μάτια ξανά κατάφατσα στον ουρανό θα δω ηλίανθους να χορεύουν πάνω στα ηλιοσκαλοπάτια...
Ίσως και να το καταφέρω... Δε με πιστεύεις? ...

4 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα τα καταφέρεις. Μαζί σου τους είδα κι εγώ βολτίτσα μου. Η σκέψη, το συναίσθημα θα γίνει πράξη. Έτσι λέει κάποιος σε ένα άλλο βιβλίο για ονειρευτές ;-)

    Σε γλυκοφιλώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε και εμείς ονειρευτές λοιπόν... Μ'αρέσει ;)
      Φιλιά πολλά νησιωτάκι μου

      Διαγραφή
  2. Το είπες και έγινε.... σχεδόν... ένα τσακ ήθελε!
    Το πρωί στο βουνό μου ( ΒΑ Αττική) είχε έναν ήλιο να τον πιεις στο ποτήρι.... τώρα πάλι συννέφιασε, (πολύ) αλλά μη ξεχνάμε πως πίσω απ΄τα σύννεφα ο ήλιος πάντα λάμπει!

    ΑΦιλάκια και καλή ηλιόλουστη βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τσακ..Μια ευχή...Μια μεγάλη ευχή γεμάτη, δυνατή...;)
      Καλημέρα σου Στεφανία μου

      Διαγραφή