Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΠΠΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ...


Τα σύννεφα παίζουν συνεχώς. Τη μια είναι πολύ βαρειά, θαρρείς και φλερτάρουν με τις ταράτσες των πολυκατοικιών και την άλλη έχουν γίνει ανάλαφρα και ο ουρανός καθαρός. Το πρωί έπεφταν ελάχιστες βροχοσταλίδες ανάμεσα σε ηλιαχτίδες...
Την Πέμπτη δίνει χιόνι πάντως. Μια κάποια προσδοκία και αυτή...Λες να τραγουδήσουμε σαν τον Αι-Βασίλη στο βιντεάκι για να πιάσει η ευχή? ;)
Πάντως το σκέφτομαι να σου πω ένα γραμματάκι στον Άγιο (εγώ εν αντιθέσει με τους περισσότερους απο εσάς, Βόρειο Πόλο δεν πάω...). Και τι να του πρωτοέγραφα όμως...Να μας φέρει ισορροπίες, να ξαναζεσταθεί το "εμείς" και να παγώσει το "εγώ", να φέρουμε τον κόσμο στα μέτρα μας και όχι "εκείνοι" στα δικά τους, να ανταμώσουμε στις πλατείες και να ανταλλάξουμε αγκαλιές? Τι ευχή να δώσεις για ένα σύμπαν που αλλάζει ραγδαία?...Τόσες πολλές επιθυμίες και όταν ζεις στο πετσί σου τέτοιες ιστορικές στιγμές, οι λέξεις για να τις εκφράσεις, πολλές φορές ακινητοποιούνται.
Έλα, βάλε μια φράση να το φτιάξουμε...
Ας πούμε ότι ξεκινάει απλά και κατανοητά..."Παππού Βασίλη γεια σου..."...;)

20 σχόλια:

  1. να ξαναζεσταθεί το "εμείς" και να παγώσει το "εγώ"

    πολυ πολυ ωραια ευχη!!! Και μια και ημουν καλο κοριτσι φετος, αυτο θα ζητησω απο τον χοντρουλη αγιο μηπως με ακουσει :):)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..ελπίζω να διαβάζεις αυτό το γράμμα καθισμένος κοντά στο τζάκι, σιγοπίνοντας ένα ωραίο κονιάκ και μασουλώντας ψητά κάστανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να ξαναζεσταθεί το "εμείς" και να παγώσει το "εγώ"

    Αυτο μόνο θελω και εγω ...ολα τα υπολοιπα πιστευω καπως θα τα βρουμε...

    Εγω δε του γραφω γραμμα γτ και φετος ημουνα κακο παιδι και πειραζα τα αλλα παιδακια(και το χαιρομουν)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...Λοιπόν, εδώ ακούστηκε πως είσαι μεγάλη λέρα κι έτσι πήρα θάρρος να σου γράψω, γιατί μόνο αν όντως είσαι μεγάλη λέρα, έχω ελπίδες να διαβάσεις αυτό το γράμμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Παππού Βασίλη γεια σου..."

    Θα σε παρακαλούσα θερμά, αν βρεις λίγο χρόνο να ασχοληθείς και με μένα. Δεν σου ζητάω κανένα υλικό αγαθό! Θέλω μόνο να κάνεις τους γύρω μου να θυμηθούν και να πάρουν ένα τηλέφωνο έστω τις γιορτινές τούτες μέρες τους ηλικιωμένους κι όλους εκείνους που είναι μονάχοι.

    Άγιε μου, σε ευχαριστώ που με διάβασες!
    http://youtu.be/uEVUjplAji8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρει αυτός.. ξέεερει... Μόνο που οι πληροφοριοδότες μου μου λένε ότι έκαναν πεικοπές και στον άγιο... Κάτι που με λίγα λόγια σημαίνει ότι δεν είχε λεφτά να πληρώσει τα ξωτικά του, που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι τα ξωτικά έκαναν απεργία κάτι που αργότερα έκαναν και οι τάρανδοι, επειδή ζήλεψαν, μετά ήρθαν κι άλλες περικοπές και ο παππούς δεν μπόρεσε να αγοράσει τα απαραίτητα για την συντήρηση του ελκήθρου κι έτσι άρχισε να γκρινιάζει με παράπονο τα βράδια κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την αγανάκτηση της αγιοβασιλίνας και την δικιά της γκρίνια που ήταν το αποκορύφωμα για τον χοντρούλη άγιο και την υπομονή του. Τότε ο παππούς φώναξε κι ακούστηκε στα βάθη του μακρινού Βόρειου Πόλου:
    << Ε...! ΟΧΙ!! Φέτος θα κάνω κι εγώ διακοπές!>>
    (χαχαχαχα-ΧΟ-ΧΟ-ΧΟ-χαχα...μάλλον αστειεύομαι!!)
    Καλό βράδυ και μην χολοσκάτε ξέρει αυτός καλύτερα από όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίδα, αγάπη και ειρήνη. Ειδικά για την Ελλάδα να μη χαθεί, να έχει ο κόσμος δουλειά, φαγητό, ζεστασιά, να εξαφανίσει το φόβο από τις καρδιές μας, να μας κάνει να ξαναπιστέψουμε ξανά.

    Μα τι να πρωτοευχηθώ;;;;
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ... κάνε όλες τις καρδιές των ανθρώπων να γεμίσουν και τα μυαλά τους να αδειάσουν.

    Γιατί μόνο έτσι θα βρούμε τα θέλω μας και θα γίνουμε ξανά ΆΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υγεία!Αγάπη!Ευτυχία!Ειρήνη!Ελπίδα!Ευημερία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Dee Dee
    Έτσι σε θέλω, με αυτοπεποίθηση...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Το Φαουδι
    Τι ωραία εικόνα...;))
    Του ταιριάζει γάντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Evil Chef
    Διαβολάκι όνομα και πράγμα ε?? Εμ, να'χεις και τη χάρη, έτσι πρέπει...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @SoDurck
    χαχαχα...Αφιέρωσες! Σ'αυτό το ύφος μ'αρέσει το γράμμα...Αλάνικο! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Seirios
    Τρυφερός Σειριάκι μου, όπως πάντα. Σπουδαία ευχή...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @magikifoni
    Αυτός εν ολίγοις μια χαρά την έχει βολεμένη στη θεσούλα του...Ακούνητος! Εμείς τι κάνουμε...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @roadartist
    Δεν χάνεται η Ελλάδα φωτογράφε μου. Με ή χωρίς βοήθεια αγίων, θα το περάσει και αυτό το ποτάμι, θα δεις...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @αυτή που ήταν κάποτε
    Να αδειάσουν τα μυαλά λες ή να κάνουν μια επανεκκίνηση μνήμης για να θυμηθούν τα βασικά που ξέχασαν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Και σε σένα μικρέ μου, τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @STRATOS
    Για όλους, τα καλύτερα. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω βόλτα εδώ μετά απο καιρό...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή