Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ...

Καλές και οι αναμνήσεις, μα δε σου δίνουν λύσεις...Επανεκίννηση χρειάζεται...Σωστά? ;)
Στα χείλια αυτό το τραγούδι ίσως γιατί κουβαλά πολύ φόρα μέσα του, όση χρειάζεται ΤΩΡΑ για το παρακάτω...Και επειδή θέλω να βγούμε, να μυρίσουμε τον αέρα στο νησί μου, σου δίνω ραντεβού σε δύο σημεία...
Δευτέρα 31 Οκτώβρη στον κινηματογράφο "Βακούρα" στο Ναυαρίνο στις 9 μ.μ. κάνει πρεμιέρα η ταινία του Δημήτρη Αθανίτη "Τρεις μέρες ευτυχία" παρουσία του σκηνοθέτη (την οργανώνουν το ΚΕΜΕΣ και το Φιλμ Νουάρ) και ακολουθεί μετά πάρτυ στο "Θερμαϊκό" με έκπτωση στα ποτά.
Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στο αγαπημένο μου μπαράκι "Σάρωθρον" στα Λαδάδικα, παρουσιάζουν στις 8 μ.μ. το νέο τους cd o Γιώργος Καζαντζής και η Φωτεινή Βελεσιώτου. Θα παίξουν και ζωντανά...
Θα έρθεις έτσι??

13 σχόλια:

  1. Αύριο Δευτέρα έχει 31...

    Ξέρεις, οι αναμνήσεις γίνονται κάποιες στιγμές βαριές αλυσίδες που μας κρατούν στάσιμους παρά τη θέληση της στιγμής για κάτι ανατρεπτικό! Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να υπάρχει ολοκληρωτική διαγραφή τους... σκέψου το αίσθημα που θα ένιωθες αν μαζί με τα άσχημα έσβηναν και τα όμορφα... κενό...

    Όμορφη Κυριακή να έχεις!
    * φυτεύω ζουμπούλια σήμερα...
    ** το κομμάτι πράγματι έχει μιαν δυναμική! Το αγνοούσα!

    Για σένα, για κάθε στίχο του!
    http://youtu.be/0SzwS3xRsVc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Seirios
    ουπς...Καλά μου το είπες. Το διόρθωσα...;)
    Όχι δεν είμαι υπερ του να σβύνεις αναμνήσεις. Καμία. Όλες είναι κομμάτι μας. Να μη γίνονται βαρίδια μόνο, αυτό που είπες. Και δεν είναι εύκολο πάντα...
    *υπέροχο τραγούδι του Πυροβολάκη, δεν το ήξερα...Και εγώ παράξενη είμαι επειδή αγαπώ...Αν θα χαθώ δεν ξέρω...;)
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Seirios
    ψτ...κράτα μου ζουμπούλια αγαπημένα, μόλις ξεπεταχτούν ναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βολτίτσα μου,
    σωστά,
    επανεκκίνηση ..

    μόλις το ίδιο έγραψα στην "καρδούλα"

    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρεσταρτ γρήγορα τώρα όμως!
    αγαπώ αυτό το τραγούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοιτα που για άλλη μια φορα θα ήθελα να ήμουν Θεσσαλονίκη.... :(

    για τις 2 Νοέμβρη μιλάω
    ωραίο το Σάρωθρον!
    αισθαντικο μαγαζι

    τυχερη βολτίτσα :)

    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραια πραγματα..
    τι μου θυμισες με το ''σαρωθρο'' !

    προς το παρον η καλυτερη μου ειναι στο κρεββατι χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @meggie
    Απαραίτητη κατά διαστήματα. Για να ξεφορτωνόμαστε τα "περιττά" ε?? ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ασωτος γιος
    Σαν το ΤΩΡΑ δεν έχει...Το αύριο άγνωστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ναύτης
    Πώς ένας ναύτης να μη γνωρίζει ένα μαγαζί του λιμανιού αλήθεια?? ;)
    Και είναι όντως ιδιαίτερο μέρος Ε, άντε έλα ΤΩΡΑ, τι το σκέφτεσαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @stellacreations
    Μικρή μου άσε τα "δεν" που λέει και το άσμα και ετοιμάσου...;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν με καλείς, να έρθω...
    Ε? Τι λές? :P
    Restart για νέες αναμνήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @moutro
    Απορώ γιατί δεν είσαι ήδη εδώ!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή