Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΤΟΧΗ...


...όσο μεγάλη και εκφραστική και αν είναι. Αφόρητη πολλές φορές, ναι. Απέραντη. Αλλά στην ουσία κανείς κανενός, θυμάσαι? Ελεύθεροι...Ή τελικά όχι? Μήπως θύματα του ίδιου μας του εαυτού??...Κάποιες φορές...
*Νέο δισκάκι απο Ελένη Τσαλιγοπούλου (Τα-ρι-ρα ο τίτλος του), με δική της μουσική για πρώτη φορά και συμμετοχές στους στίχους των Ζούδιαρη, Γκόνη, Πορτοκάλογλου, Αλκίνοου, Παύλου Παυλίδη, Vassilikou (το συγκεκριμμένο που μ'αρέσει πολύ), Μωραϊτη και Δεληβοριά. Η φωνή της έχει κάτι που με ενοχλεί απο την πρώτη στιγμή πόυ την άκουσα, αλλά οι στίχοι δίνουν άλλη αίσθηση...
Καλή εβδομάδα λοιπόν...

6 σχόλια:

  1. το ακουω συνεχεια , μαρεσει πολυ και λατρευω
    το χαμενοι στην αγαπη
    η τσαλιγοπουλου ψαχνεται και μαρεσει
    δε κανει δισκους απλα για την κονομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη βδομάδα βολτίτσα μου

    μμμ, και μένα κάτι μου κάνει η φωνή της ..

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...όσο μεγάλη και εκφραστική και αν είναι. Αφόρητη πολλές φορές, ναι. Απέραντη. Αλλά στην ουσία κανείς κανενός, θυμάσαι? Ελεύθεροι...Ή τελικά όχι? Μήπως θύματα του ίδιου μας του εαυτού??...Κάποιες φορές...

    τι ειναι αυτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ασωτος γιος
    Χμμ...Έχω κάποιες αμφιβολίες άσωτε μου. Ίσως επειδή η συγκεκριμμένη ξεκίνησε πολύ διαφορετικά και η πορεία είχε διάφορα πήγαινε-έλα. Εν πάσει περιπτώσει είναι απο τις τραγουδίστριες που άλλοι τη λατρεύουν και άλλοι δεν μπορούν να την ακούνε. Εγώ πχ δεν τρελαίνομαι να τη βλέπω σε συναυλίες. Μ'εκνευρίζει. Αυτή η δουλειά πάντως έχει ενδιαφέρον. Και το τραγούδι που ανέφερες, του Φοίβου Δεληβοριά είναι επίσης ένα απο αυτά που ξεχωρίζω στο δισκάκι.

    @meggie
    Καλή εβδομάδα και σε σένα μικρή μου, γεμάτη μελωδίες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Αν γίνεται, ναι, το εύχομαι και εγώ. Φιλιά...

    @anisixos
    "Αυτό" είναι κάποιες σκέψεις μου.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή