Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

ΛΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ?

Άραγε αυτή τη φορά θα μείνει ή κοροϊδεύει πάλι?
Μεγάλος αλήτης σου λέω...
Ήρθε για λίγο, έφυγε ξαφνικά και άφησε πίσω του ζέστη και νοτιάδες ατελείωτους... Τώρα λένε επιστρέφει και μάλιστα αγριεμένος...
Θέλω την αίσθηση αυτή της χαράς απο μια αχνιστή κούπα καφέ στα χέρια, απο ρούχα χοντρά να προστατεύουν απο το Βαρδάρη, αυτό το αλάφρωμα στην ψυχή απο στάλες βροχής (αχ μακάρι να'ταν χιόνι...), θέλω να δω τον Όλυμπο μου επιτέλους, καθάριο, σε ατμόσφαιρα διάφανη...Άργησε πολύ...
*Έλα για καφεδάκι στο Λιμάνι...Κρύο δεν θα βρεις (μόνο υγρασία...), αλλά τουλάχιστον γεμίζεις θάλασσα...

13 σχόλια:

  1. Αλήτης Χειμώνας!
    Ωραίος Τίτλος...

    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ερθει..
    και να δω εγω που θα πανε ολοι αυτοι που εχουν μαθει να πινουν καφεδοτσιγαρακια στα πεζοδρομια.. να δω ;)))

    ωραια φωτο, δεν εχω καταφερει ακομη να δωσω σε δικη μου φωτογραφια τετοια και τοση αισθηση..

    καλημεροφιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ζητησες, θα το εχεις!
    Αυριο λενε για -3 το πρωι κι επειδη θα εχει βορρια, λενε θα μοαιζει με -8!

    Εισαι ετοιμη;;; :):)
    Πολυ ωραια φωτογραφια, θα συμφωνησω με την Στελλα.

    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα έρθει αλλά το νου σου να είσαι εκεί να τον χαρείς, γιατί θα ξαναφύγει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα έρθει, θα έρθει... έστω και για λίγο... είναι και επίσημο πλέον!!! Κοίταξε λοιπόν να το απολαύσεις στο έπακρο πριν γλιστρήσει μέσα απο τα χέρια σου.
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμ…λες;
    Πάμε να κόψουμε βόλτες;
    Φαντάσου και να έχει χιονίσει πόσο όμορφα θα είναι…


    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Τσαλαπετεινός
    Αλήτης δεν θα πει τίποτα! Και λίγα λέω....;)

    @❤
    Αυτό είναι αλήθεια ένα μεγάλο θεματάκι...Κάπου θα βολευτούμε οι άμοιροι! Μετά τις 10 το βράδυ εξάλλου, είναι πιο ελεύθερα τα πράγματα!
    Όσο για τις φωτό σου εγώ θα διαφωνήσω. Έχεις δώσει μερικές πολύ ωραίες λεπτομέρειες σε πολλές.
    *μακάρι αυτή η συγκεκριμένη να ήταν δική μου δημιουργία!

    @Dee Dee
    Πανέτοιμη εδώ και καιρό...

    @Rontiven
    Καλημερούδια και σε σένα!

    @ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ
    Φυσικα και εκεί θα'μαι! Το χάνω??

    @Lilium
    Αυτό το λίγο με ενοχλεί, κατάλαβες...? Χειμώνας λίγο γίνεται?? :(

    @ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
    Πάμε, μέσα!! Και με χιόνι θα ήταν θεϊκά, αλλά τόσο πολύ δεν ελπίζω...
    *σ΄ευχαριστώ πολύ για το "δωράκι"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που θα πάει θα μας έρθει...
    ο άτιμος..
    Ηδη εσκασε μύτη...
    η βραδιά τούτη την ώρα είναι χειμωνιάτικη...
    Κοιτάζω απο το παράθυρο μου εχοντας στο χέρι την κούπα μου με την αχνιστή σοκολάτα και εχει μια απίστευτη ομίχλη τρυγύρω κοβοτσαρκούλα μου!!
    Ζήλεψα απ΄την εικόνα σου το αχνιστό φλιτζάνι σου τι να κάνω !!!
    θάλασσα μπορεί να μην εχω...αν και είμαστε τόσο κοντά χιλ/κά αλλά απο ροφήματα δόξα τον!!
    Γλυκό φιλί !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την καλημέρα μου! Όμορφη η φώτο.. Ζηλεύω το καφεδάκι σου μυρίζει όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mar9659
    Σαν τη βλέπω την ομίχλη και να γεύομαι τη σοκολάτα...Ωραία εικόνα!Ήρθε ορμητικός λοιπόν ;)

    @John
    Έλα να πιούμε ένα, τώρα που χειμώνιασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή