Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΧΝΙΑ...

“Έχω μέσα μου κάτι σαν καταχνιά / Που με πνίγει, αλλά δεν είναι τίποτα./ Νοσταλγία του τίποτα/ Ακαθόριστη επιθυμία./
Τυλιγμένος σαν σε ομίχλη/ Είμαι απ΄το ίδιο υλικό και βλέπω/
Το μακρινό, λαμπρό αστέρι/ Από την καύτρα του τσιγάρου πάνω./ Κάπνισα τη ζωή μου. /Αβέβαιο/ Ό,τι είδα ή διάβασα. Όλος/
Ο κόσμος ένα μεγάλο ανοιχτό βιβλίο είναι/
Που με χλευάζει σε μιαν άγνωστη γλώσσα”.
16-7-1934, Φερνάντο Πεσσόα, “Ποιήματα” (εκδ. Printa)

*Όταν στερεύουν οι λέξεις και οι εικόνες...
(το κείμενο θα το βρεις και στο "Ημερολόγιο του καπνού 2011" του βιβλιοπωλείου "Ιανός")...

4 σχόλια:

  1. Αχ πηρες ηδη ημερολογιο;;;;;
    Τι ωραια!
    Ειναι ιεροτελεστια.... χαζευω με τις ωρες τα καινουρια ημερολογια στα βιβλιοπωλεια :)

    Και πολλες φορες στο τελος παιρνω ενα μικρο κλασσικο ημερολογιακι τσαντας :)

    Ωραιο ποιημα!!!
    Εχει και ποιηματα και του Νερουντα και αλλονων υποθετω ε;

    Να το χαρεις και να το γεμισεις ομορφα ραντεβου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπομονή ... θα ξαστερώσει μέχρι και πάλι να'ρθει λίγη ακόμα ...
    στην επανάληψη βρίσκουμε τον τρόπο να την διασχίζουμε.

    Καλή σου βόλτα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Dee Dee
    Μικρή μου απο ημερολόγια και σημειωματάρια άλλο τίποτα! Η ζωή μου μια γραφή, οπότε αυτά πάνε μαζί...Το συγκεκριμένο δεν έχει ποίηση Νερούντα, αλλά έχει πολλά άλλα ενδιαφέροντα, απο Σεφέρη μέχρι πεζά κείμενα, όλα σχετικά με τον καπνό του τσιγάρου. Επίκαιρο!! ;)

    @meggie
    Η επανάληψη μητέρα μάθησης έτσι; Αναπόφευκτα...
    Φιλιά καλό μου

    @Roadartist
    Όταν η ποίηση είναι απο τα βάθη της ψυχής δεν μπορεί να μη σ'αγγίξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή